Google Analytics

Sunday, May 27, 2007

Strålende vær og freestyle på Larkollen

Etter en fin periode med mye seiling med små seil var det ikke akkurat store forventningene jeg hadde til forholdene i dag. Meldingen lød på knappe 7 meter med mulighet for noe mer hvis man så på de mest optimistiske prognosene. Tok derfor med meg sykkel for å være sikker på å få noe ut av dage. Nede på Larkollen var det noen optimister som rigget 5,0n2, valgte selv 5,3m2 og tok en liten tur ut på vannet. Fant raskt ut at også 5,3m2 var for lite og balanserte meg inn til stranden igjen. Freestyle gutta hadde imidlertid mye morro og jeg benytte anledningen til å ta noen bilder av Bjørnar, Runar og Ole-Petter mens de lekte seg under fine freestyle forhold. Etter å ha knipset noen bilder prøvde jeg meg nok en gang med 5,3m2 og denne gangen kom jeg faktisk i plan og karret meg etter hvert opp til Hvalen hvor det bare var Runar og meg. Seilte litt under helt marginale forhold men fant etter hvert ut at det var bedre ting å bedrive tiden med. Dro derfor i land og rigget sammen, før jeg stakk over til Kjetil på Saltnes og ble med han på et fin sykkeltur i skogen. Her var det mange kule stier å cruise rundt på, de fleste kan vel betegnes som lett teknisk og stort sett var det bare å gi gass over stokker og stein.

1 comment:

neon said...

En strålende dag!! Nok en gang fete pix, fortsett!! Om noen uker kanskje ved moloen på Lejet?