Google Analytics

Saturday, August 4, 2007

Nærkontakt med Sletter

Lørdag ble det noe overraskende brukbare forhold på Larkollen. Jørgen og jeg annkom rundt kl. 13.00 og fant noe overraskende ut at det fortsatt var godt med plass på parkeringen. Meldingene for dagen var jo litt varierende med dog...., Vi som var der fikk i alle fall gleden av en fin økt med 5,3m2 seiling på Sletter, noe av oss fikk også oppleve revet på Sletter litt nærmere en de fleste setter pris på....... På slutten av dagen var vi hele tre seilere inne og vasset på revet samtidig, etter en grundig vasking i bølgene. Godt da at man seiler med sko. Selv var jeg så langt inne på revet at jeg like gjerne kunne godt rett på land på øya som å gå ut på dypere vann igjen. Etter denne turen fant jeg ut at det var på tide med litt drikke og en pause. Etter å ha slappet av litt inne på Teibern rigget jeg om til 5,0m2 og seilt en snau time ute ved Hvalen. Alt i alt en grei dag på Larkollen, bare synd at vinden ikke kun vridd litt mer på S/V, da hadde vi nok fått mye bedre bølger også inne ved Hvalen.

1 comment:

Tormod said...

Skulle gjerne vært med på sletter den dagen, selv om det høykvalitets vaskeprogrammet med intensiv vask ikke hadde vært nødvendig for min del. :-) Kommer sterkere tilbake når brettet er ferdig repparert hos Ulf og ferdig med hjemmevakt ifbm jobben.